افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 10786
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

دعاهای کودکانه



خداي مهربانم! من در سال جديد از شما مي‌خواهم اگر در شهر ما سيل آمد فوراً من را به ماهي تبديل کني!

اي خداي مهربان! پدر من آرايشگاه دارد. من هميشه براي سلامت بودن او دعا مي‌کنم. از تو مي‌خواهم بازار آرايشگاه او و همه آرايشگاه‌ها را خوب کني تا بتوانم پول عضويت کانون را از او بگيرم چون وقتي از او پول عضويت کانون را مي‌خواهم مي‌گويد بازار آرايشگاه خوب نيست!


خداي عزيزم! من تا حالا هيچ دعايي نکردم. ميتوني ليستت رو نگاه کني. خدايا ازت ميخوام صداي گريه برادر کوچيکم رو کم کني!


خدايا! يک جوري کن يک روز پدرم من را به مسجد ببرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فحش های دانشجوئی






دانشجوي تهران شمال :
نكته : وقتي مي خونيد اين قسمتو سعي كنيد لباتون تا حد امكان غنچه باشه:
بي ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادي . منو ترسوندي بي ...تلفظ : بي ششووور ) اميدوارم ولنتاين كچل شي . بد بد بد)


دانشجوي تهران جنوب :
(.... .... .... ..... ... .. ... ..كلا سانسور شد )


دانشجوي دانشگاه تهران :
وطن فروش مزدور , ليبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شركت در انتخابات بعدي رو نداري با اون كانديد از خودت نفهم تر , فاشيست تند رو
(توجه داشته باشيد كه موضوع دعوا سياسي بوده)
 


دانشجوي پزشكي :
در ديكشنري اين بروبچ كلمه ي فحش تعريف نشدست


دانشجوي هنر :
من شعر دوازدهم از هشت كتاب استاد سهراب رو به تو بي ادب بي فرهنگ تقديم مي كنم اميدوارت گيتارت بشكنه و تا اخر عمر يكه و تنها و بي عشق و ژوليت بموني .
وفتي هم كار بالا مي گيره كاريكاتور همديگه رو مي كشن .


دانشجوي الهيات :
يا ايهو الذي فحشو فحشً فاحشتن اي هستيت به عدم مبدل , اي دچار دور تسلسل شده , اي علتت به ممكن الوجود گرويده , فلسفه ي تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ي بحث نمي دم .... *
*: اين آخري كه گفت از اون ناجوراش بود كه فلش بك زد به دوران دبيرستان و رشته ي علوم انساني كه مي خوند و واسه خودش يلي بود
 



دانشجوي تربيت بدني:
به من گفتي ... , ... خودتي و جد و آبادت
به همين كوتاهي البته بعدش يه 2 ساعتي بزن بزن مي شه


دانشجوي زبان خارجي :
هنوز دعوا نشده , شروع مي كنن خارجكي بلغور كردن البته به نظر من اگه ترجمه ي حرفاشونو مي دونستند خودشون رو زبونشون فلفل مي ريختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس مي كردن

دانشجوي حقوق :
تو با اين كارت به حقوق شهروندي من تجاوز كردي و من طبق اصل 153 قانون اساسي حق دارم ازت شكايت كنم و مادرتو به عزات بشونم شما مي تونيد هيچي نگيد اما هر چي بگيد بر عليه شما تو دادگاه استفاده مي شه .
راستي اگه وكيل تسخيري خواستي به خودم بگو
 

 

دانشكده ي كاشون :
كسي با تو حرف نزد . كثافت مرض . از جلو چشام خفه شو
( من قصد توهين يه هيشكي رو ندارم )


دانشجوي دختر
دراكثرموارددختره وقتي باپسره دعواش ميشه:

دختر:تو هميشه به من دروغ گفتي ,
تو هيچ وقت منو دوست نداشتي ,
من بازيچه ي دستاي كثيفت بودم ,
حالا جواب خونوادمو چي بدم ؟
برو گمشو ديگه نمي خوام ببينمت .

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال شغل


آيا مي دانيد چه شغلي براي شما مناسب تر است و چه كارهايي را مي توانيد بهتر از سايرين انجام دهيد؟

در اين مقاله مي خواهيم ببينيم كه هر كدام از متولدين ماه هاي مختلف، براي چه شغل هايي مناسب هستند. پس اگر دوست داريد بدانيد كه حرفه ي نجومي شما چيست، در اين مقاله با ما همراه شويد!


برج حمل (فروردين)

متولدين اين ماه دوست دارند زندگي، كار، تفريح و...همه چيز خود را متنوع و مهيج كنند. از آنجا كه عاشق تنوع و هيجان هستند، براي كارهايي مثل تبليغات، رسانه هاي گروهي، طراحي مُد، و معماري مناسب هستند. متولدين فروردين در كارهايي كه نيازمند خلاقيت است بسيار موفق خواهند بود.


برج ثور (ارديبهشت)

متولدين اين ماه درياي صبر و بردباري هستند. فقط كافي است منابع و فرجه كاري را به آنها بدهيد تا سر موقع كار را به خوبي برايتان انجام دهند، و اصلاً هم برايشان مهم نيست كه آن كار چقدر خسته كننده ملالت آور بوده. اين افراد بانكدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم هاي خوبي خواهند شد، چون اينكارها نيازمند صبر و استقامت است.


برج جوزا (خرداد)

متولدين اين ماه منبع انرژي هستند، و از صبر كردن هم خسته نمي شوند (مثل متولدين ماه ارديبهشت). از اينرو نيازمند حرفه هايي هستند كه در آن فرد بايد روي پاي خود بايستد. آنها مكتشفين، مترجمين، و هتلدارهاي خوبي مي شوند چون اين كارها مستلزم انرژي و نيروي فراوان است. اين افراد حتي اگر 5 سال هم از شروع كار يك پروژه بگذرد، انرژي خود را از دست نمي دهند.


برج سرطان (تير)

متولدين اين ماه شنوندگان بسيار خوب و براي دردودل فوق العاده هستند. اين افراد طبيعتاً براي شغل هايي كه نيازمند ارائه ي پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسي، روانپزشكي و تدريس بسيار مناسب هستند. اينها افرادي احساساتي هستند، به همين دليل نسبت به احساسات ديگران نيز حساس مي باشند و هر كاري از دستشان برمي آيد براي رفع درد و رنج ديگران انجام مي دهند.


برج اسد (مرداد)

بشاشيت و جمع گرايي بيش از حد، و توانايي متولدين اين ماه براي القاي زندگي و حيات حتي در كسل كننده ترين موقعيت ها، باعث مي شود بتوانند رهبران فوق العاده اي شوند. اين افراد همچنين در شغل هايي كه در آن نياز به تحرك، انگيزش و خلاقيت زياد است هم موفق خواهند شد. رسانه هاي گروهي، تدريس، هنر، و تبليغات از جمله كارهايي است كه به خوبي از عهده ي آن برمي آيند. آنها همچنين مي توانند رئيس جمهور، مدير و رئيس و ويراستارهاي فوق العاده اي شوند.


برج سنبله (شهريور)

تكيه كلام متولدين اين ماه "تجزيه و تحليل كن!" است. با توجه به همين علامت كارهايي به آنها داده شود تا بتوانند اين نياز دروني خود را براي تحقيق و تحليل ارضاء كنند. تحقيقات، اكتشاف، آزمايشات و تحقيقات پزشكي بهترين شغل هاي مناسب براي آنهاست.


برج ميزان (مهر)

اين افسونگران خوش زبان در زمينه هايي قابليت دارند كه بتوانند از اين سرمايه ي خدايي خود استفاده كنند. متولدين اين ماه بهترين سياستمداران، مشاوران تحصيلي و آموزشي، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادي منصف و بااخلاق هستند، و در شغل هاي كه نيازمند قضاوت و انصاف است نيز بسيار موفق خواهند شد.


برج عقرب (آبان)

متولدين اين ماه افرادي بسيار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبك و مرام خود كار كنند و كسي در كار آنها دخالت نكند. به طور خلاصه بگويم، از رئيس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها مي توانند موسسان شركت، تاجران، مديران، مشاوران خوبي باشند.


برج قوس (آذر)

متولدين اين ماه عاشق مسافرت و دوستيابي هستند و بسيار خوش صحبت هستند. به خاطر همين خصوصيات و ويژگي ها مي توانند در كارهايي مثل فروشندگي موفق شوند. آنها همچنين برنامه ريزان و بازاريابان موفقي خواهند بود. در هر كاري كه با مشتري و ارباب رجوع سروكار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.


برج جدي (دي)

متولدين اين ماه اشتياق چنداني براي انجام كارهاي بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشياء و لوازم بيجان رابطه ي بهتري برقرار مي كنند تا آدم ها. شغل هاي مورد علاقه ي آنها كارهاي نرم افزاري كامپيوتر، و مهندسي فناوري اطلاعات است. آنها مكانيك ها و تعميركارهاي خوبي خواهند شد.

برج دلو (بهمن)

متولدين اين ماه افرادي ترقي خواه، پيشرو و آينده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ريزي و سرپرستي شركت به كار گمارده شوند. علاوه بر اينها، آنها ستاره شناسان، فالبينان، و طالع بينان بسيار خوبي خواهند شد. بله، آنها بيش از ساير مردم مي توانند آينده نگري كنند.


برج حوت (اسفند)

متولدين اين ماه دنباله روهاي بسيار خوبي هستند. آنها مي توانند با كمك گرفتن و پيروي از كتاب راهنما، دشوارترين كارها را هم انجام دهند. آنها نايب رئيس جمهور، نايب وزير و نايب رئيس و معاونان خوبي خواهند شد.


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عادتهايي که باعث سردي روابط زناشويي مي شود!


 
   
 
براي آنکه زندگي زناشويي تان به خوبي پيش رود، بي خود به دنبال شگردهاي معجزه آسا نباشيد.

در عوض، مي توانيد از برخي از تله هايي که احتمال دارد در درازمدت رشته هاي پيوند دهنده بين شما را سست و ضعيف کند، دوري کنيد. در اينجا راهنمايي کوچکي در مورد عادات بدي که کاملا بايد کنار بگذاريد ارائه مي دهيم!

1) تلويزيون

تلويزيون قاتل عشق است. در اين مورد هيچ شکي نداشته باشيد! شام خوردن جلوي تلويزيون را قدغن کنيد. هر شب غذا خوردن جلوي تلويزيون به همراه گويندگان نمي گذارد حواستان به يکديگر باشد، از آن گذشته آن قدر جلوي تلويزيون به تماشاي فيلم مشغول بوده ايد که وقتي به رختخواب مي رويد ، حتي ديگر وقت نداريد با هم حرف بزنيد و از حال يکديگر باخبر شويد. تنها چاره کار اين است که اين دشمن را از زندگي عاشقانه بيرون بيندازيد! براي آنکه در اين کار زياد سخت گيري نکرده باشيد ، مي توانيد موافقت کنيد که در هفته ، ? شب تلويزيون خاموش باشد.

2) خانه نشيني

به خاطر تلويزيون و يا بنا به دلايلي، ديگر بيرون نمي رويد! مگر درهاي آن رستوران دنج و کوچکي که آن قدر عاشق اش بوديد ، بسته شده؟ پس آن شب هايي که با هم به سينما مي رفتيد و به بگومگوهاي پرشور و حرارت مي پرداختيد چي شد؟ و حالا فقط ماهي يکبار آن هم فقط براي ديدن دوستان بيرون مي رويد و احتمالا آنها هم براي بازديد پيش شما مي آيند. ديگر از گردش هاي دونفره و شب نشيني هاي رمانتيک خبري نيست! بايد دوباره آن حال و هوا را به دست آوريد و به اتفاق يکديگر از خانه بيرون بزنيد! حالا که به تازگي از شر تلويزيون خلاص شده ايد، از پولي که براي ماليات آن کنار مي گذاشتيد، براي گردش و بيرون رفتن استفاده کنيد!

3) ساعات اضافي

ديگر دير از سر کار به خانه برنگرديد! نه تنها براي خودتان وقت نداريد بلکه علاوه بر آن خستگي و عصبانيت تان را با خود به خانه مي آوريد که حقيقتا جز خوشايندي براي همسرتان نيست! تنها کافي است که کار، تمام زندگيتان را به خود مشغول کند، به سرعت تنها موضوعي مي شود که از آن در خانه حرف مي زنيد. بس کنيد! سعي کنيد به حد کافي زود به خانه برگرديد تا قبل از شام کمي وقت براي خودتان و يا با هم بودن داشته باشيد. به شرطي در اين مدت جلوي تلويزيون ولو نشويد! و خصوصا براي آنکه توجه بيشتري به يکديگر داشته باشيد، هر ازگاهي کار را از ياد ببريد.

4) رسيدگي به وضع ظاهر

فکر نکنيد چون ديگر زن و شوهر هستيد و چندين سال از زندگي مشترکتان مي گذرد، بايد نسبت به وضع ظاهرتان بي خيال شويد! دست از شلختگي و نا مرتب بودن برداريد، موهايتان را ژوليده و درهم رها نکنيد، از ريخت و پاش کردن در خانه خودداري کنيد و به خودتان برسيد! همسرتان مطمئنا شما را همانگونه که هستيد دوست دارد، با اين حال چرا سعي نمي کنيد خود را به بهترين شکل نشان دهيد؟ به اين ترتيب به او نشان مي دهيد که حضور او و تاثيري که بر او مي گذاريد برايتان مهم است!

5) بي توجهي

يکي ديگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بي توجهي است. در اينجا منظور از توجه کردن گل خريدن و يا هديه دادن نيست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است. زماني که همسرتان آرايشگاه رفته و يا کت جديدي خريده است به او توجه نشان دهيد؛ به خصوص زماني که او را شيک و زيبا مي بينيد و يا وقتي که او با تعريف هاي بجا و مناسبش شما را تحت تأثير قرار مي دهد، از او تعريف کنيد. زيرا تعريف و تمجيد ها هميشه خوشايند هستند ، اما تنها زماني که درست و بجا به کار برده شوند.

6) حسادت مفرط

دست از پاييدن و سين جين کردن همسرتان برداريد زيرا زندگي مشترک براساس اعتمادي دو جانبه بنا مي شود. شک و بدگماني هاي بيش از حد شما ، در نهايت او را به ستوه آورده و به سمت فرد ديگري هل مي دهد!

7) خانواده همسر

نه، مطمئنا تمام خانواده هاي همسر آنگونه که در فيلم ها به صورت منفي نشان داده مي شوند، نيستند. تفاهم بين همسر و خانواده شما اغلب مي تواند گرم و صميمانه باشد. اما نکته مهم آن است که بدانيد زماني که اين تفاهم به حد کافي وجود دارد ، چيزي را به همسرتان تحميل نکنيد. چنانچه احساس مي کنيد که همسرتان از رفت وآمد هاي آخر هفته کم کم خسته مي شود به او اصرار نکنيد آخر هر هفته براي ناهار با خانواده شما باشد و البته اين قاعده در مورد ميهماني هاي همکاران و دوستان قديمي نيز صدق مي کند.

8) نبود برنامه

تشکيل خانواده به معناي گذراندن زندگي بدون در نظر گرفتن آينده نيست. شما بايد به اتفاق هم آينده تان را بسازيد. از برنامه هاي کوتاه مدت (مکاني که تعطيلات را در آنجا مي گذرانيد، خريد اتومبيل و...) گرفته تا برنامه هاي بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر ديگري شدن و...) بي درنگ در مورد آينده تان و اينکه چگونه با آن روبه رو مي شويد فکر کنيد. اين عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پيش روي در زندگي را در شما شعله ور مي کند!

9) سکوت

مطئنا عدم گفت وگو براي زندگي زناشويي مضر است. اين امر بنا به دلايل مختلف اغلب ناشي از کمبود وقت و يا بي توجهي زن و مرد نسبت به يکديگر است که در بالا از آنها نام برده ايم. با اين حال، معمولا گفت وگو ميان زن و مرد صورت مي گيرد، اما هيچ يک از طرفين به حرف هاي يکديگر گوش نمي دهند... در اين حالت، موضوعي را با هم مطرح کنيد و سعي کنيد حقيقتا حرف طرف مقابل تان را بفهميد. درصورت نياز، بي درنگ از يک روان درمانگر کمک بگيريد.
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرگذشت جوانان در دهه های 60، 70، 80 (طنز)


پسر دهه 60 :دارم میرم جبهه
پسر دهه 70 :دارم میرم دختر بازی
پسر دهه 80 :دارم میرم بیمارستان سم زدایی :
 


دختر دهه 60 : مرد باید با اخلاق باشه
دختر دهه 70 :مرد باید تحصیلکرده باشه
دختر دهه 80 :مرد باید پولدار باشه:32:
 


پسر دهه 60 :شریعتی می خواند
پسر دهه 70 :شاملو می خواند
پسر دهه 80 :هری پاتر می خواند :13:
 


دختر دهه 60 :دختر بدون بکارت باید بره بمیره
دختر دهه 70:اشتباه بزرگی کردم خاک تو سرم
دختر دهه 80 : دختر باکره یعنی امل و بی فرهنگ. باید بره بمیره  :



پسر دهه 60 :مرگ بر اثر جنگ با عراق
پسر دهه 70 :مرگ بر اثر تصادف با موتور و ماشین
پسر دهه 80 :مرگ بر اثر اور دز و سنکوپ بر اثر استعمال هرویین و ایدز و سوانح رانندگی :



دختر دهه 60:امامزاده معصوم ودیگر امامزاده ها را شفیع می کرد دعا و نذر
می کرد وبالاخره حاجت دل خود را می گرفت
دختر دهه 70 :پیش رمال و دعا نویس می رفت و حاجت خود را طلب می کرد.
دختر دهه 80 :در شرکت های خصوصی به هر نحو که شده رفع حاجت می کند:41:



پسر دهه 60 :پیکان 54 و مسافر کشی
پسر دهه 70 :پراید و دختر بازی
پسر دهه 80 :پژو و تصادف منجر به فوت:
 


دختر دهه 60 :طلاق بعد از 10 سال آنهم یک در 1000
دختر دهه 70 :طلاق بعد از 5 سال آنهم یک در 100
دختر دهه 80 :طلاق بعد از 6 ماه الی یک سال آنهم یک در5 :
 


پسر دهه 60:خدایا جنگو تموم کن
پسر دهه 70 :خدایا یه خونه خالی برسون
پسر دهه 80 :خدایا برسون یه دومثقال شیره و یه دو سورت شیشه :3895:

 

جوان دهه 60 :خدایا آبروی مرا حفظ کن
جوان دهه 70 :خدایا پول منو زیاد کن
جوان دهه 80 :کارت سوخت داری داداش :(

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خانم ها مثل چي هستند-


: خانم ها مثل راديو هستند
.هر چي مي خواهند مي گويند ولي هر چه بگويي نمي شنوند

: خانم ها مثل شبكه اينترنت هستند
.از هر موضوعي يك فايل اطلاعاتي دارند

: خانم هامثل چسب دوقلو هستند
.اگر دستشان با گوشي تلفن مخلوط شد, ديگر بايد سيم را بريد

: خانم ها مثل موتور گازي هستند
پر سر و صدا , كم سرعت , كم طاقت

: خانم ها مثل رعد و برق هستند
.اول برق چشمهاشون مي رسه , بعد رعد صداشون

: خانم ها مثل ليمو شيرين هستند
.اول شيرين و بعد تلخ مي شوند

: خانم ها مثل موبايل هستند
.هر وقت كاري مهم پيش مي آيد در دسترس نيستند

: خانم ها مثل گچ هستند
.اگر چند دقيقه مدارا كنيد آنچنان سخت مي شوند كه هيچ شكلي نمي گيرند

: خانم ها مثل كنتور برق هستند
.هر از چند سالي يكبار سن آنها صفر مي شود

: خانم مثل فلزياب هستند
.هرگاه از نزديكي طلافروشي رد مي شوند عكس العمل نشان مي دهند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مخصوص پسرهايي كه زن گيرشون نميياد !


طنز - توصيه هاي كاربردي،مخصوصه پسر هايي كه زن گيرشون نميياد:
نكته :اين مورد را همه پسر ها بخونند چون شاملِ همه ميشه.
1.اولين دختري كه به تورتون خورد ازش شماره بگيرند (ولي چون در اين كار استعداد نداريد بهتره دور اينكار را خط ِ قرمز بكشيد)
2.اگه خواستيد دختري را زيره نظر بگيريد (كه بيخود كردي) بايد زير چشمي طوري كه متوجه شما نشه زيره نظرش بگيري...
نكته:چون در اين كار هم مثل مورد ِ (1) ..... نداريد ، بهتره عينك بزنيد.
3.اگه دختري را ديديد كه تنها نشسته سَرِ صحبت را باهاش باز كنيد
و به مورد ِ (1) مراجعه كنيد .
نكته: قبلش دورو بر تان را يه نگاهي بندازيد چون ممكنه يه دفعه اي يه دست از عقب اون گردن ِ نسبتاَ نحيفتان را بچلاند.
4.به هر دختري كه رسيديد سلام كنيد و خود را بچه مثبت نشون بديد
ولي مواظب بعضي لنگه كفش ها باشيد.
5.اگه خواستگاري هر دختري رفتيد و جواب رَد شنيديد نااُميد نشويد خواستگاري يكي ديگه برويد گرچه بازم جوابِ رَد مي شنويد.( پسر بايد پورو باشه)
6.اگه يه دختري را خيلي دوست داريد ولي به شما محل نمي ده، با يه دختره ديگه بيرون بريد طوري كه اون شما را ببينه .
نكته:كه در اين صورت نه تنها به شما ديگه محل نمي ده ،تا كفش هم نثارتان مي كنه.
7.تا مي توانيد سن ازدواج را ببريد بالا چون دخترها،دختر ِنارنج و ترنج اند كه ازآفتاب و سايه مي رنجند.
اگرچه ريسكش خيلي بالا است, ممكن ديگه كسي بهتون دختر نده،
چون ترشي هم تاريخ اِنقضا داره,تا يه حدي مي توان تحملش كرد.
نكته:در صورت موفّق نشدن در اين مورد يه ظرف حتماً آماده كنيد.
حتماً ميپرسي براي چي؟ خوب ديگه، براي ترشي.(ادم كه انقد خرفت نميشه)
8.اينقدر سرِ كوچه و خيابون ها كيشيك نكشيد,كه شايد شتر بخت رد بشه و شما بهش التماس كنيد كه شايد در خونه شما هم بخوابه .
نكته:ممكنه شتر بخت را با شتر ؟ اشتباه بگيريد واونم بخوابه و ديگه بلند نشه.كه در اين صورت(فاتحه مع صلوات)...
9.اگه دانشجو(يا سرباز) هستيد,از خوردن غذاهاي اونجا جداً خود داري كنيد چون همون يه ذرّه همت را هم اَزِتون ميگيره.به جاش موز معجون بخوريد
10.اگه قيافه نداري،اشكال نداره عوضش ماشين داري ...
چي؟!!ماشين نداري... اشكال نداره عوضش خونه داري...
بازم چي؟!! خونه هم نداري...خوب مشكلي نيست چون كار ِ،را كه داري بعداً هم؛ميشه خونه و ماشين خريد.
واي نگو كه كار هم نداري!!! ترشي هم كه اُفتادي، پس بهتره بري يه جايي خودت را گمو گور كُني.
11.يه توصيه : اگه قيافه نداري؛ نري... ابروهات را برداري،صورتت را تيغ بزني، يكمي از لوازم آرايشي مامان جونت كش بري، همين جوري خوبي (فقط يكمي سرو وَعظت را درست كن).
12.اگه از دوست دختر و هم دانشجويي به جايي نرسيدي چاره اي نداري جزء اين كه، بري سراغ همون دخترها فاميل...
13.اگه از قبل سابقه ات خراب نباشد كارت زياد هم مشكل نيست، ولي... شما كه تو 7 آسمون يه ستاره هم نداريد كارتون خيلي مشكله اما من كُمكتان ميكنم :
تنها لطفي كه ميتونم بكنم اينه كه هُلتون بدم، كه در اين صورت هم ممكنه از چاه در بياند و بي يُفتيد تو درّه (خوب عوضش از دست يكي از سيريش ها راحت مي شيم).
14.اگه از هيچ كدوم از اين ها به نتيجه نرسيدي حتماً مشكل از خودت است بهتره بري پيشه يه روانپزشك اگه اون گفت مشكلي نداري!!! آخه... پس بد شانس هستي، برو خودت را دخيل كن به يكي از اين امامزاده ها شايد حاجت بگيري(ديگه باقيش با خداست و ما هم ديگه دخالت نمي كنيم).

 
 

نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیلی ومجنون


گله ميکرد ز مجنون ليلي
که شده رابطه مان ايميلي
حيف از آن رابطه ي انساني
که چنين شد که خودت ميداني
عشق وقتي بشود داتکامي
حاصلش نيست بجز ناکامي
نازنين خورده مگر گرگ ترا
برده يا دات نت و دات ارگ ترا
بهرت ايميل زدم پيشترک
جاي سابجکت نوشتم به درک
به درک گر دل من غمگين است
به درک گر غم من سنگين است
به درک رابطه گر خورده ترک
قطع آنهم به جهنم به درک
آنقدر دلخور از اين ايميلم
که به اين رابطه هم بي ميلم
مرگ ليلي نت و مت را ول کن
همه را جاي OK کنسل کن
OFFکن کامپيوتر را جانم
يار من باش و ببين من ON ام
اگرت حرفي و پيغامي هست
روي کاغذ بنويسش با دست
نامه يک حالت ديگر دارد
خط تو لطف مکرر دارد
خسته از   font  و  ز format شده ام
دلخور از گِردِلي @ (ات) شده ام …

کرد ريپلاي به ليلي مجنون
که دلم هست از اين سابجکت خون
باشه فردا تلفن خواهم کرد
هرچه گفتي که بکن خواهم کرد
زودتر پيش تو خواهم آمد
هي مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتي تو عزيزم ليلي
ديگر از من نرسد ايميلي
نامه اي پست نمودم بهرت
به اميدي که سرآيد قهرت
 

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

كدام گوري بودي؟


مردی داشت در خيابان حركت مي كرد كه ناگهان صدايي از پشت گفت: اگر يك قدم ديگه جلو بروي كشته مي شوي.
مرد ايستاد و در همان لحظه آجري از بالا افتاد جلوي پایش.
مرد نفس راحتي كشيد و با تعجب دوروبرش را نگاه كرد اما كسي را نديد.
بهر حال نجات پيدا كرده بود.

به راهش ادامه داد.
به محض اينكه مي خواست از خيابان رد بشود باز همان صدا گفت : بايست
مرد ايستاد و در همان لحظه ماشيني با سرعتی عجيب از کنارش رد شد.
بازهم نجات پيدا كرده بود.

مرد پرسيد تو كي هستي و صدا جواب داد : من فرشته نگهبان تو هستم .
مرد فكري كرد و گفت :
- اون موقعي كه من داشتم ازدواج مي كردم کدام گوری بودي
 

نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعاهای کودکانه


    خدای عزيز!

    آيا تو واقعاً منظورت اين بوده که « نسبت به ديگران همانطور رفتار کن که آنها نسبت به تو رفتار می‌کنند؟ » اگر اين طور باشد، من بايد حساب برادرم را برسم.
    دارلا
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


    خدای عزيز!

    بخاطر برادر کوچولويم از تو متشکرم، اما چيزی که من به خاطرش دعا کرده بودم، يک توله سگ بود !!!!
    جويس

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

    خدای عزيز!

    وقتی تمام تعطيلات باران باريد، پدرم خيلی عصبانی شد. او چيزهايی درباره‌ات گفت که از آدم‌ها انتظار نمی‌رود بگويند. به هر حال، اميدوارم به او صدمه‌ای نزنی.
    دوست تو (اما نمی‌خواهم اسمم رو بگم)
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


    خدای عزيز!

    لطفاً برام يه اسب کوچولو بفرست. من فبلاً هيچ چيز او تو نخواسته بودم. می‌توانی درباره‌اش پرس و جو کنی.
    بروس

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

    خدای عزيز!

    برادر من يک موش صحرايی است. تو بايد به اون دم هم می‌دادی !!!!
    دنی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

    خدای عزيز!

    من می‌خواهم وقتی بزرگ شدم، درست مثل بابام باشم. اما نه با اينهمه مو در تمام بدنش.
    تام
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


    خدای عزيز!

    فکر می‌کنم منگنه يکی از بهترين اختراعاتت باشد.
    روث
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 22 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دعاهای کودکانه


ادامه مطلب
نويسنده: نجمه تاريخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com